Sombor- Grad vožnje biciklom

by - 01 June

Kako nikada ranije nisam imala prilike da obiđem Sombor, prijatno sam se iznenadila kada nam je razredna predala papire sa ponudom za izlet. a kako smo tek prva godina srednje škole, većina je rado pristala da se odazove na poziv. Ka Somboru smo krenuli 29. maja u pola osam ujutro, a ja ću vas kroz današnji post provesti kroz naše putovanje.

Početak izleta obuhvatao je kratki oblazak manastira nKovilj . Manastirska bašta je bila zaista predivna, tako da nismo mogli da odolimo kratkom fotkanju i lepim fotkicama za uspomenu.
Predivni mozaik ispred manastira :)

Sve cveće je zaista magično, zavidim onima koji održavaju ove predivne bašte! :D
Kada smo stigli u Sombor, vodič puta nas je okupio u samom centru grada i ispričao nam neke pričice o gradu, te smo nakon toga imali nešto slobodnog vremena za šetnju.
To slobodno vrreme, naravno, moralo je biti upotpunjeno sladoledom :)
Katolička crkva u Somboru :)

Naravno, ne bi se moglo reći da smo uopšte bile u Somboru kada ne bismo iskoristile priliku za fotkanje ove divne uličice sa kišobrančićima :)
Ukoliko želite da vidite nešto slično ovome u Beogradu, onda obiđite ulicu Kralja Petra i lokal Manufaktura :)

Zatim je usledio obilazak Gradskog muzeja.

...a onda još malo šetnje gradom... :)

... i obilazak galerije Milana Kojnovića.

A zatim smo obišli i Županiju Sombora. :)

Nakon obilaska Županije, došlo je vreme i za naš odlazak na ručak, pa tako i povratak kući. Naravno, ručak kao ručak na svakom školskom izletu- živi užas, ali ipak, proveli smo jako lepo vreme zajedno i videli nešto novo, tako da je ovaj izlet svakako bio pun pogodak. :)

Instgaram: @marsyly
E-mail: marsapetojevic@gmail.com

You May Also Like

11 коментара

1. Joj, lepi naš Sombor! Ima on tu neku posebnu toplinu. Iako volim Novi Sad i iako u njemu provodim mnogo više vremena, uvek će me za Sombor nešto posebno vezati! ^.^

1. Hehe, vrovala ili ne baš sam mislila o tebi dok smo bili tamo :D

Delete
  2. Uživala sam, Marso. Lepo je čuti da nosiś samo pozitivna iskustva sa ekskurzije, mnogo mi je drago. Fotkice su divne. Ja nikada pre nisam posetila Sombor, ali me je ovaj post naterao da se zaljubim u sami grad. ❤

Alia's little world

ReplyDelete
  3. Dok sam gledala ove fotografije imala sam osjećaj kao da sam i ja tu. Grad je predivan, i želim da ga posjetim. Divne fotke, Marso. :)

mysweetlandd.blogspot.com

4. Predivan post, nisam posetila ovaj grad, ali sam čula za ovu ulicu sa kišobranima. Mislim da je to predivno, i volela bih da idem tako. Bašta je rpedivna, a cveće mi se mnogo sviđa. Volela bih da posetim ovaj neverovatan grad nekada.

Pregled maja | laAdda​​

1. Hvala ti, draga. :)
      Od srca se nadam da će ti se ukazati prilika :)

Delete
  5. Uvijek mi je drago upoznati novu kulturu i vidjeti nesvakidašnje fotografije. Btw, mi u Zenici smo imali neki kafići koji je imao kišobrančiće, tako da me to mnogo asocira xd Još jednom divan post i fotkice :D ♥